Należy napisać grę, w którą będą mogli grać przynajmniej dwaj gracze oraz będą oni ze sobą współpracować.

Destruction

Pracę nadesłał dnia 20-03-2006 17:15

Sterowanie: Player 1: *kursory – sterowanie *spacja + kursor – zjadanie Player 2: W,S,A,D – kursory Q + kursor – zjadanie enter – widok pełnoekranowy(schowanie menu), w grze dla jednego gracza. F2 – wiersz poleceń – 'FX ON’/’FX OFF’ – włanczanie wfektów dźwiekowych W trybie dla jednego gracza są też kody, ale ich nie podam :p. *Oco chodzi?? W grze chodzi o to aby zebrać wszystkie diamenty i dojść do wyjścia 'E’. W grze dla dwóch graczy chodzi o to samo tylko, że plansze są tak zrobione że gracze muszą ze sobą wspułpracować aby przejść gre. Niektóre plansze mają ograniczenie czasowe. Gra jest oczywiście nie skończona w pełni i jest tylko kilka plansz. Jak chcesz własną muze w grze to wrzuć co chcesz do folderu 'muza’, obsługiwane formaty to .mp3 i .wma.

Toster 20-03-2006 17:19
Stara znan gra Boulderdash z lekka modyfikacjami dlatego za pomysl zero wg mnie nie specjalnie pasuje to do zalorzen konkursu dlatego za pomysl 0. Muza zripowana wiec nie oceniam, co do grywalnosci nie mam nic do zarzucenia pod wzgledem sterowania czy innych spraw technicznych spelnione sa zalozenia BouderDasha jednakze gra nie jest specjalnie wciagajaca odrzuca grafika powodujaca ze oczy mi lzawia, dodatkowo niektore wyswietlane dane na ekranie gry sa dla mnie bardzo enigmatyczne. AI nie zauwazylem wiec daje 0, Calkowita ocena jest wg mnie bardzo niska, nie przemawia do mnie estetyka gry oraz zaadaptowanie starego oklepanego pomyslu bez wprowadzania elementow oryginalnosci

LukaStrz 20-03-2006 17:20
Taka sobie gierka, aczkolwiek wykonana profesjonalnie i miła dla oka 🙂

Nakiel 21-03-2006 21:57
Ożywiony zabytek 😉 Wielkim plusem gry jest dość duża grywalność, co jest zresztą cechą charakterystyczną tych starszych gier. Obecne projekty są bardzo dobre pod względem graficznym, zaś grywalność schodzi w nich na dalszy plan. Tutaj jest odwrotnie. Niestety mimo wszystko grafika powinna zostać poprawiona. Poza tym możnaby wprowadzić wiele ulepszeń m.in spadanie kamieni, które znajdujące się na krawędzi.

Iskar 20-03-2006 17:31
Mi się podoba, jednak faktycznie grafika nie jest jakaś super a i pomysł już znany.

Drazek 20-03-2006 18:29
Mało estetyczna, grywalnosć dość dobra jednak dość szybko sie nudzi.

5corpio

Pracę nadesłał dnia 20-03-2006 17:10

Takie niewielkie demo w którym obaj gracze muszą nie pozwolić przedostać się atakującym maszynom. Strzelamy z 2 dział które stoją za palisadą. Gdy machina uderzy w mur niszczy go. Gdy nie ma muru wrogowie mogą przejechać dalej za mur. Gdy 3 maszyny przejadą za mur GAME OVER. Żeby nie było za łatwo ]:-> nie wiadomo dokładnie gdzie się trafi trzeba wyczuć obrót i odpowiednio przytrzymać strzał. Sterowanie: GRACZ 1 : Strzałki + Spacja do strzelania, dłużej przytrzymana owocuje dalszym strzałem. GRACZ 2 : Mysz na boki + Lewy klawisz do strzelania. PS. W demie kuleją troche kolizje(z działem w ogóle ich nie ma ale licze, że nie będzie źle) Ustawienia w grze można zmieniać programem: Options.exe, nie starczyło czasu na porządne menu w grze i wszystkie ekrany powitalne i końcowe ]:->

Toster 20-03-2006 17:21
Pomysl bardzo prosty spotykany kiedys na salonch gier tudziez na Atarynkach, spelnia zalozenia konkursu jednakze nie rzuca na kolana, nie ma elementu ktory by mnie wciagnal. AI nie zauwazylem wiec nie oceniam, co do dzwiekow jest ambient i dwa dodatkowe odglosy, czyli minimum bez muzyki dodatkowej dlatego daje 2, Jakosc obiektow i tekstur jest ok, niezbyt wyszukana ale rowniez nie razaca. Grywalnosc raczj niska ile mozna strzelac do taranow ? Kule niezbyt widoczne, nie zauwazylem tez wskaznika sily wystrzalu ani nic podobnego co dosyc utrudnia prowadzenie ognia. Przydalyby sie jakies powerupy lub inne urozmaicenia. Calkowita ocena jest wg mnie niska pomysl wyjsciowy nienajgorszy jednakze brak dodatkowych zdazen poza taranami mocno obnizyl moja ocene.

LukaStrz 20-03-2006 17:25
Miło byłem zaskoczony uruchamiając tą gierkę, jedyne co zarzuce to fakt że to wszystko się za wolno dzieje :). Max puntkwo za pomysł, bo w końcu idealnie spełnia warunki konkursu.

Iskar 20-03-2006 17:32
To też żadna nowość 😉 grywalność imho niska w porównaniu z grą Destructiona.

Drazek 20-03-2006 18:32
Ładna trójwymiarowa grafika. Ciekawy pomysł, ale bardzo monotonna i szybko sie nudzi.

Nakiel 21-03-2006 22:02
Niestety gra przewyższa wymaganiami mój komputer. Działa baaaaaardzo wolno. Plus za trójwymiarową grafikę. Stopnia grywalności mogę się jedynie domyślać ze względu na prękość działania, dlatego ocenię neutralnie – 3. Sam pomysł dość ciekawy i bardziej oryginalny niż u Destructiona.

Załączniki